داور اولین ال‌کلاسیکوی رسمی فصل مشخص شد؛ خوش‌یمن برای رئالی‌ها

داور اولین ال‌کلاسیکوی رسمی فصل مشخص شد؛ خوش‌یمن برای رئالی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا شنبه در ورزشگاه مونجوویک به مصاف همدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در جدول لالیگا فقط یک امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد و به همین خاطر این بازی برای هر دو تیم بسیار جذاب و رقابتی خواهد بود. خسوس خیل مانزانو داور اهل اچرمادورا قضاوت بازی را به عهده خواهد داشت و کوادرا فرناندز نیز سرپرست اتاق داور ویدیویی خواهد بود. 

خیل مانزانو تا کنون دو ال کلاسیکو را سوت زده که برای رئالی ها خوش یمن بوده است. اولین قضاوت او به فصل 15-2014 برمی گردد که رئال مادرید با گلهای کریستیانو رونالدو، په په و بنزما در مقابل تک گل نیمار در برنابئو با نتیجه سه بر یک پیروز شد. او در فصل 21-2020 نیز قضاوت ال کلاسیکو را به عهده داشت که رئال مادرید با گلهای بنزما و کروس در ورزشگاه دی استفانو با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و مینگزا تک گل کاتالان ها را ثبت کرد.

خیل مانزانو تا کنون 47 بار برای رئال مادرید قضاوت کرده که حاصلش 37 برد، پنج تساوی و پنج شکست برای این تیم بوده است. رئال مادرید دو سال است که با قضاوت او نباخته است.. خیل مانزانو البته در بازی رئال مادرید و والنسیا در فصل 21-2020 به اولین داور تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل شد که در یک بازی، سه پنالتی علیه رئالی ها می گیرد!

خیل مانزانو تا کنون 36 بار برای بارسلونا قضاوت کرده که حاصلش 22 پیروزی، هفت تساوی و هفت شکست برای این تیم بوده است. سال گذشته این داور، لواندوفسکی را در بازی بارسلونا و اوساسونا اخراج کرد که اعتراض مهاجم لهستانی به او باعث شد تا سه جلسه محروم شود. 

4125