طارمی به اندازه کل فصل قبل پاس گل اروپایی داد

طارمی به اندازه کل فصل قبل پاس گل اروپایی داد

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی طارمی در جریان برتری پرگل پورتو برابر آنتورپ دو پاس گل برای هم‌تیمی خود فرستاد.

به گزارش فوتبالی، درحالی که آنتورپ گل اول بازی را به ثمر رسانده بود، این تیم مهدی طارمی بود که با بازگشتی رویایی به نتیجه‌ای پرگل دست یافته و توانست با نتیجه ۴ بر ۱ از سد میزبان بلژیکی خود بگذرد.

اما نکته جالب این دیدار برای فوتبال دوستان ایرانی درخشش مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران نه از لحاظ گلزنی، که بابت گلسازی وی بود. طارمی که در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسک گلزنی کرده بود، مقابل بارسلونا هم نمایش خوبی داشت و گلی آفساید به ثمر رساند و این‌بار مقابل آنتورپ با پاس گل درخشید.

ستاره بوشهری که در ترکیب ابتدایی بازی حضور داشت، در ابتدای نیمه دوم کار را طوفانی آغاز کرد و پاس گل اول تیمش را به اوانیلسون داد تا بازی به تساوی بکشد. در ادامه طارمی باز هم درخشید و این‌بار زمینه‌ساز گل چهارم پورتو با پاس به بازیکن تکراری یعنی اوانیلسون شد. البته مهاجم تیم ملی در دقیقه ۹۲ فرصت خوبی برای گلزنی هم داشت که با پاس بی‌دقت هم‌تیمی‌اش از دست رفت.

جالب اینکه مهاجم ایرانی در فصل گذشته لیگ قهرمانان موفق به ثمر رساندن ۵ گل و ارسال ۲ پاس گل شده بود و حالا در سومین بازی گروهی برابر آنتورپ به رکورد پاس گل خود در فصل گذشته رسید.

1997