پیروزی سخت منچستر سیتی و برد پر گل پورتو با دبل پاس گل طارمی

پیروزی سخت منچستر سیتی و برد پر گل پورتو با دبل پاس گل طارمی

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم منچستر سیتی و پورتو، موفق شدند تا در سومین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مقابل رقبای خود، به برتری دست پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی در حالی که مهمان تیم یانگ بویز بود، در نیمه اول، در امر گلزنی ناکام بود اما در شروع نیمه دوم و در دقیقه 48، توسط مانوئل آکانجی، به گل دست پیدا کرد، هرچند الیا، تنها 4 دقیقه بعد، بازی را برای تیم سوئیسی، به تساوی کشاند. این پایان بازی نبود و ارلینگ هالند، در دقایق 67 از روی نقطه پنالتی و 86، سومین پیروزی پیاپی تیمش در مرحله گروهی یگ قهرمانان را برای طرفداران این تیم، به ارمغان آورد تا تیمش با 9 امتیاز، در آستانه صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

تیم پورتو نیز، که مهمان تیم آنتورپ بود، در نیمه اول با گل یوسف در دقیقه 37، از حریف خود عقب افتاد اما آتش بازی تیم پرتغالی در نیمه دوم آغاز شد، جایی که با هتریک اوانیلسون، در دقایق 46، 69 و 84، که دو گل از این سه گل، با پاس گل مهدی طارمی به دست آمد، تیم بلژیکی کاملا بی دفاع به نظر می‌رسید. دیگر گل پورتو نیز توسط یوستاکیو در دقیقه 54 به ثمر رسید تا پورتو با پیروزی 1-4، با 6 امتیاز، به رتبه دوم جدول گروه H صعود کند.

2102