اعتراف ستاره منچستریونایتد: با روزهای اوجم فاصله دارم

اعتراف ستاره منچستریونایتد: با روزهای اوجم فاصله دارم

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند ستاره دانمارکی منچستریونایتد اعتراف کرد که هنوز نتوانسته خودش را با شرایط انگلیس وفق دهد. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، راسموس هویلوند با رقم 72 میلیون پوند از آتالانتا به منچستریونایتد پیوست و اگرچه در 3 بازی لیگ قهرمانان اروپا توانسته 3 گل به ثمر برساند، اما در 7 بازی در لیگ برتر انگلیس، هنوز موفق به گلزنی نشده و امید هواداران یونایتد به این مهاجم 20 ساله برای ادامه فصل است. 

به نقل از سایت گل، شب گذشته یونایتد موفق شد با تک گل هری مگوایر، کپنهاگن را شکست دهد و اولین برد خودش را در لیگ قهرمانان جشن بگیرد. حالا هویلوند پس از این بازی گفت: "شروعم در یونایتد بد نبوده. هر بار که به میدان می روم، بیشترین تلاشم را انجام می دهم و هنوز باید ریتم خودم را پیدا کنم. درست است که کمی مشکل داریم، اما در مسیر درستی قرار گرفته ایم. در 3 بازی اخیر به 3 برد رسیده ایم و این نکته مثبتی است."

"من هنوز دارم به لیگ برتر عادت می کنم. هر روز سعی می کنم بهتر شوم و هم تیمی هایم را بیشتر بشناسم. این تیم پتانسیل زیادی دارد و می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم."

4416