لیگ برتر والیبال| چادر ملو تنها فاتح با اقتدار هفته دوم/ دومین برد ایفاسرام و فولاد سیرجان

لیگ برتر والیبال| چادر ملو تنها فاتح با اقتدار هفته دوم/ دومین برد ایفاسرام و فولاد سیرجان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های چادر ملو اردکان، فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان در هفته دوم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند تا علاوه بر کسب دومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها، چادر ملو تنها تیم پیروز سه بر صفر این هفته باشد.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه به صورت همزمان (ساعت 16) در شهرهای اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد، اردکان و تهران پیگیری می‌شود.

تیم چادر ملو اردکان که نخستین حضور لیگ برتری خود را تجربه می‌کند و در هفته نخست موفق به شکست پیکان پرافتخارترین تیم این مسابقات شد، این هفته در سالن آیت‌اله خاتمی میزبان گیتی پسند اصفهان بود.

شاگردان کامبیز یعقوبی سرمربی چادر ملو در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 17 موفق به شکست نماینده اصفهان شدند تا علاوه بر کسب دومین برد خود، تنها برنده سه بر صفر این هفته از مسابقات باشند.

حسین پورکاشیان به عنوان نماینده سازمان لیگ، مجید محسنی شوشتری (ناظر فنی و داوری)، قادر صادقی (داور اول) و مجتبی اسپرغم به عنوان داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که 90 دقیقه طول کشید و 600 تماشاگر شاهد تلاش بازیکنان چادر ملو در این دیدار بودند.

مجتبی قلی‌زاده دریافت کننده قدرتی تیم چادر ملو اردکان در این مسابقه از داور اول کارت زرد دریافت کرد.

در دیگر رقابت این هفته، تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر یک نتیجه را به نماینده سیرجان واگذار کرد.

فولادی‌ها در ست سوم این دیدار 25 بر 20 مغلوب نماینده ارومیه شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 21 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا با کسب دومین برد خود، شش امتیازی شوند.

محمدحسین شفقی و اصغر میرزایی ناظران این مسابقه بودند که به مدت 107 دقیقه طول کشید. سید محمد موسوی بازیکن شماره ۶ فولاد سیرجان در این مسابقه کارت زرد گرفت.

محمد عشق‌دوست و اسماعیل رزقی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که 700 تماشاگر داشت.

در سومین مسابقه هفته دوم لیگ برتر مردان تیم طبیعت در سالن شهید بیضایی اسلامشهر میزبان ایفاسرام اردکان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان که در ست سوم 26 بر 24 مغلوب میزبان شدند، در سه ست اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 20، 29 بر 27 و 25 بر 22 طبیعت را شکست دادند تا ایفاسرام با دو برد، شش امتیازی شود.

خلیل یگانه‌مجد نماینده سازمان لیگ در این دیدار بود و اسماعیل صباغ به عنوان ناظر فنی و داوری ایفای نقش کرد. همچنین قضاوت این مسابقه برعهده میثم پارسه و سجاد خان‌بابازاده به عنوان داوران اول و دوم بود.

این دیدار 122 دقیقه طول کشید و ابوالفضل قلی‌پور بازیکن شماره ۱۶ طبیعت کارت زرد دریافت کرد.

2636