ادعای بازیکن سابق لیورپول: منچسترسیتی باید به لیگ دسته پنج سقوط کند!

ادعای بازیکن سابق لیورپول: منچسترسیتی باید به لیگ دسته پنج سقوط کند!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی تهدید شده است که اگر در پرونده فیرپلی مالی مقصر شناخته شود، ممکن است که به لیگ دسته پنجم انگلیس یا به قول خود انگلیسی ها "لیگ هیچ" سقوط کنند!

به گزارش فوتبالی،  چهارشنبه شب گزارشی منشتر شد که مقامات لیگ انگلیس به اورتون اعلام کرده اند که اگر در پرونده شفافیت مالی متهم شناخته شوند، با کسر دوازده امتیاز مواجه می شوند. تلگراف گزارش داده است که اورتون در صورتی که قوانین مالی لیگ انگلیس را نقض کرده باشد، با تنبیه شدیدی مواجه می شود. 

در پی اخبار در مورد پرونده اورتون، بسیاری از هواداران مدعی هستند که منچسترسیتی که  به 115 مورد تخلف در زمینه فیرپلی مالی بین سالهای 2009 تا 2018 متهم شده، باید با برخورد شدیدتری مواجه شود. 

جیمی کرگر مدافع سابق لیورپول در پیامی در شبکه اجتماعی اکس نوشت:" لیگ انگلیس می خواهد اورتون را به خاطر یک تخلف، دوازده امتیاز جریمه کند. در این صورت منچسترسیتی در صورت اثبات همه تخلفاتش باید راهی لیگ ملی شمال انگلیس شود! در مورد شرایط اورتون اخبار زیادی منتشر شده اما منچسترسیتی که 114 تخلف بیشتر از انها داشته، با اخباری در این زمینه مواجه نمی شود."

به نظر می رسد که احتمال این که منچسترسیتی از لیگ برتر انگلیس خارج شود، خیلی کم است اما برای خیلی از هواداران عجیب است که چرا مقامات فوتبال انگلیس در مورد سایر تیم ها نظیر اورتون این قدر سختگیری می کنند اما به طور مثال در مورد منچسترسیتی سکوت کرده اند!

4125