توضیحات کارلو آنچلوتی درباره شرایط بلینگام برای حضور در الکلاسیکو

توضیحات کارلو آنچلوتی درباره شرایط بلینگام برای حضور در الکلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی – کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از اینکه بلینگام هنگام تعویض شدن در اواخر بازی شب گذشته این تیم در لیگ قهرمانان، کمی احساس ناراحتی می‌کرد، تایید کرد که ستاره انگلیسی تیمش، برای حضور در الکلاسیکو آماده خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این ستاره انگلیسی بار دیگر در بازی شب گذشته رئال مادرید مقابل براگا، موثر واقع شد و با گل خود از لبه محوطه جریمه، اختلاف با تیم پرتغالی را دو برابر کرد. پیروزی در خاک پرتغال، به این معناست که این رئالی‌ها، در آستانه قطعی کردن صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قرار گرفته است و با کسب تنها یک امتیاز از 3 بازی آینده خود در این رقابت‌ها، جواز حضور در مرحله یک شانزدهم را به دست خواهد آورد.

گل بلینگام، یازدهمین گل او در تمام رقابت‌های این فصل به شمار می‌رفت که در ادامه نمایش‌های درخشانش در این فصل به ثمر رسید اما با توجه به اینکه بلینگام دقایقی قبل از سوت پایان بازی، احساس ناراحتی می‌کرد، نگرانی‌های درباره سلامتی این بازیکن پیش از نبرد حساس روز شنبه مقابل بارسلونا به وجود آمده بود اما کارلو آنچلوتی در اینباره گفت:" او خوب است. عضلات او کمی به دلیل نرم بودن زمین تحت فشار قرار گرفتند اما چیز خاصی نبود و او خوب خواهد بود. او خوب است، تنها کمی خسته است، مانند بقیه بازیکنان و این عادی است."

2102