لو رفتن اعتراف داور بازی رئال مادرید و سویا به اشتباهش

لو رفتن اعتراف داور بازی رئال مادرید و سویا به اشتباهش

پایگاه خبری فوتبالی - برای یک سال دیگر داوری بازیهای لالیگا به یکی از مسائل جنجال ساز مسابقات تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا سالهاست که به قضاوت بازیهای لالیگا اعتراض دارند. داوری بازی رئال مادرید و سویا در روز شنبه به جنگی جدید در این زمینه تبدیل شده است. در حقیقت رئالی ها معتقد بودند که در نیمه اول بازی، داور مرتکب سه اشتباه فاحش شده است: مردود شدن گل های والورده و بلینگام و گرفته نشدن خطای پنالتی خسوس ناواس روی وینیسیوس جونیور.

در پایان بازی کارلو آنچلوتی گفت که نمی تواند نظرش را در مورد داوری بازی بگوید چون با محرومیت مواجه می شود. کارلتو پیش از بازی رئال مادرید و براگا نیز به انتقادهایش ادامه داد و گفت که آزادی بیان برای صحبت در مورد داوران لالیگا را ندارد. 

حالا تصاویر جدیدی توسط شبکه DAZN منتشر شده است که ثابت می کند که خود داور هم از اشتباهاتش در جریان بازی خبر داشته است. در این تصاویر ریکاردو ده بورخوس بنگوئچا داور بازی رئال مادرید و سویا بین دو نیمه خطاب به وینیسیوس جونیور می گوید:" به تو گفتم که اشتباه کردم، این که مشخص است، به تو گفتم!" بازیکن برزیلی نیز بعد از آن با ناامیدی از او دور می شود.

در حالی که شنبه آینده رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه مونجوییک به مصاف هم می روند، به نظر می رسد که فشار روی داور بازی نیز بسیار زیاد خواهد بود.

4125