تمجید ماتیاس دلیخت از گالاتاسرای پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا

تمجید ماتیاس دلیخت از گالاتاسرای پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- ماتیاس دلیخت مدافع هلندی بایرن مونیخ پیش از بازی حساس با گالاتاسرای ترکیه در لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس خبری بازی حاضر شد.

به گزارش فوتبالی ، این مدافع هلندی در مورد شرایط بازی با قهرمان فصل قبل سوپرلیگ ترکیه گفت:" گالاتاسرای همیشه با حمایت تمام هواداران در ورزشگاه خاص خود بازی می کند که این مسئله همیشه کار را برای هر حریفی سخت خواهد کرد. آنها تجربه زیادی دارند، بازیکنان درجه یک بسیاری دارند که در لیگ های بزرگ بازی کرده اند. من انتظار دارم که این بازی بسیار سخت باشد. من هنوز چیزی در مورد عدم حضور ایکاردی نشنیده ام. البته ما همیشه به ویژگی های حریفان خود نگاه می کنیم. اما باید بدانیم که تیم گالاتاسرای فقط متکی به ایکاردی نیست و آنها بازیکنان خوب دیگری نیز دارند."

دلیخت در مورد شرایط خود در این فصل در ترکیب باواریایی ها نیز افزود:" در آمادگی جسمانی خودم احساس خوبی دارم، در آخرین بازی ۹۰ دقیقه بازی کردم که این بسیار خوب است. من هنوز کاملاً بدون درد نیستم، اما فکر می کنم این مسئله در فوتبال طبیعی است. شما به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای همیشه کمی درد دارید، اما باید آن را تحمل کنید. به عنوان یک فوتبالیست، شما همیشه می خواهید بازی کنید. شروع فصل من آسان نبود زیرا مصدوم بودم. اما حالا دوباره آماده هستم و امیدوارم بتوانم به تیم بایرن مونیخ کمک کنم."

۱۰۰۹