حقوق درخواستی بازیکن سابق منچستر یونایتد حتی برای سعودی‌ها نیز سنگین بود

حقوق درخواستی بازیکن سابق منچستر یونایتد حتی برای سعودی‌ها نیز سنگین بود

پایگاه خبری فوتبالی – مذاکرات بین الاتفاق و جسی لینگارد، پس از اینکه بازیکن انگلیسی، درخواست حقوق بالایی را کرد، با شکست مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، جسی لینگارد، به الاتفاق نخواهد پیوست زیرا درخواست‌های مالی او برای تیم متمول سعودی، بیش از حد سنگین بوده است. بازیکن سابق منچستر یونایتد، مدت‌هاست که با تیم استیون جرارد تمرین می‌کند و امیدوار بود تا در پنجره زمستانی، به این تیم بپیوندد. الاتفاق نیز مایل بود تا او را به خدمت بگیرد اما به گزارش بن جیکوبز، این تیم عربستانی، حالا از مذاکرات کنار کشیده و مایل به قبول درخواست سنگین لینگارد نشده است. 

گزارش‌هایی در ماه آگوست منتشر شد که حاکی از درخواست حقوق سالیانه 7 میلیون پوندی این بازیکن بود که برابر با حقوقی در حدود 130 هزار پوند در هفته می‌شود. این مبلغ بسیار کم‌تر از مبلغ 700 هزار پوندی است که بر اساس گزارش‌ها، جوردن هندرسون به صورت هفتگی از این تیم دریافت می‌کند اما به هرحال الاتفاق تمایلی به پرداخت این مبلغ ندارد.

این اتفاق، لینگارد را در شرایط بدی قرار می‌دهد، زیرا او از زمانی که فصل گذشته با پیراهن ناتینگهام فارست، دو دقیقه فرصت برای بازی مقابل منچستر یونایتد دریافت کرد، تا به حال در هیچ بازی رسمی شرکت نکرده است و حدود یک سال است که زمان بازی مرتبی در اختیار نداشته است. او چند هفته را نیز با وستهم به تمرین پرداخت اما این تیم لندنی نیز علاقه ای به امضای قرارداد با او نشان نداد.

2102