احتمال حضور همزمان مارسیال و هویلوند در ترکیب اصلی منچستر یونایتد

احتمال حضور همزمان مارسیال و هویلوند در ترکیب اصلی منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ، سرمربی منچستر یونایتد، می‌گوید که راسموس هویلوند و آنتونی مارسیال، ممکن است هر دو در بازی‌های پیش رو این تیم، از ابتدا بازی را آغاز کنند.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی هلندی، پس از انتقال 72 میلیون پوندی هویلوند در تابستان، او را به عنوان مهاجم اصلی تیمش انتخاب کرده است. مارسیال در این فصل مسابقات، تنها 1 گل را به نام خود به ثبت رسانده است که آن‌ هم در بازی مقابل کریستال پالاس در جام اتحادیه به ثمر رسید. 3 گل هویلوند برای منچست یونایتد نیز همگی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسیده اند که دو گل از گل‌های این مهاجم دانمارکی مربوط به باخت 2-3 منچستر یونایتد به گالاتاسرای می‌شود. تن هاگ اما معتقد است که این دو مهاجم می‌توانند همزمان در ترکیب منچستر یونایتد قرار بگیرند و این با توجه به قابلیت مارسیال برای بازی در سمت چپ خط حمله، منطقی به نظر می‌رسد.

تن هاگ در اینباره گفت:" آن‌ها می‌توانند با هم بازی کنند زیرا مارسیال قابلیت بازی در کناره‌ها را نیز دارد."

با این وجود، انتظار می‌رود که هویلوند بازی در مقابل کوپنهاگن در لیگ قهرمانان را نیز از ابتدا آغاز کند و باید دید که تن هاگ، برای کناره‌های خط حمله تیمش، چه بازیکنانی را انتخاب می‌کند و آیا آنتونی مارسیال جایی در ترکیب شیاطین سرخ خواهد داشت یا خیر.

2102