دلایل ناکامی اونای امری در آرسنال

دلایل ناکامی اونای امری در آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- اونای امری دلایل ناکامی در دوران حضور در آرسنال را بیان کرد 

به گزارش فوتبالی ، اونای امری سرمربی سابق آرسنال فاش کرد که چرا از دوران ناموفق مربیگری خود در ورزشگاه امارات ناامید شده است. امری که در حال حاضر سرمربیگری استون ویلا در لیگ برتر را بر عهده دارد، می گوید که چالش جانشینی سرمربی افسانه ای آرسن ونگر در آرسنال را همیشه یک رویا می دانست، اما احساس می کند که سزاوار زمان بیشتری برای ارائه نتایج بوده است. مربی اسپانیایی تنها ۱۸ ماه در این پست دوام آورد و خیلی زود میکل آرتتا جایگزین او شد. امری از حضورش در شمال لندن پشیمان است، اما خوشحال است که می بیند که آرتتا برخی از مشکلاتی را که در دوران مسئولیتش شناسایی کرده بود را برطرف کرده است.

امری در گفتگو با نشریه تایمز گفت: "حضور در آرسنال چالش بسیار خوبی بود اما وقتی بعد از یک سال و شش ماه آن را تمام کردم واقعا ناامید شدم. سال اول خوب بود و سال دوم کمی ضعیف شروع شد. حضور در آرسنال بعد از دوران طلایی ونگر دشوار بود. هواداران خیلی به من احترام گذاشتند و من ناامید بودم زیرا فکر می کردم من می توانم این کار را انجام دهم، اما به زمان نیاز دارم. من همیشه فوتبال را درک می کنم. من همیشه موقعیت خود را به عنوان یک مربی درک می کنم. اصل و روح فوتبال می گوید شما باید برنده شوید. اما من یک برنده نبودم."

او افزود: "کاری که آرتتا در حال حاضر در آنجا انجام می دهد درخشان است و او کم و بیش تمام کارهایی را انجام می دهد که من فکر می کردم باید در آنجا انجام شود. و اکنون تاریخ متفاوت است من اینجا در استون ویلا هستم. من اینجا چالش خود را دارم. و استون ویلا یک باشگاه عالی است."

پس از ترک باشگاه شمال لندن در سال ۲۰۱۹، این مربی ۵۱ ساله به لالیگا بازگشت و قبل از فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ هدایت ویارئال را بر عهده گرفت. او آنها را در اولین فصل خود به قهرمانی در لیگ اروپا رساند و سپس آنها را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

در اکتبر ۲۰۲۲، او جایگزین استیون جرارد به عنوان سرمربی استون ویلا شد و آنها را به مقام هفتم لیگ برتر در اولین فصل حضورش در این باشگاه رساند.

۱۰۰۹