مگوایر پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان، احساساتی شد

مگوایر پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان، احساساتی شد

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر مدافع منچستریونایتد در مصاحبه بعد از بازی اخیر تیمش مقابل شفیلدیونایتد و کسب عنوان بهترین بازیکن میدان حسابی احساساتی شده بود.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش انگلیسی در یک سال اخیر شرایط بسیار سختی را داشته است و انتقادهای زیادی به عملکردش وجود داشته و برخی خواستار خروج او شده اند.  مگوایر که پشت سر بازیکنانی نظیر لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف و رافائل واران قرار گرفته است، بازوبند کاپیتانی را هم از دست داد چرا که تن هاگ در تابستان تصمیم گرفت که بازوبند را از او بگیرد.

مگوایر در تابستان گذشته گفتگوهایی با وستهام و استون ویلا داشت اما در نهایت در یونایتد ماندنی شد و تصمیم گرفت که برای جایگاهش بجنگد. این بازیکن 30 ساله پس از تلاش های بسیار در مقابل شفیلد توانست عملکرد خوبی داشته باشد.  

مگوایر در بازی مقابل برنتفورد در روز شانزدهم مهر برای اولین بار در این فصل در لیگ انگلیس پیروز شد که تیمش در این بازی با گلهای مک تامینی به پیروزی رسید. شنبه شب تن هاگ تصمیم گرفت که مگوایر را در مقابل شفیلد یونایتد هم در ترکیب اصلی قرار بدهد که این مدافع، نمایش خوبی داشت و سه دفع توپ و سه قطع توپ را ثبت کرد و به آمار 82 درصد پاس صحیح رسید.  مگوایر در مصاحبه بعد از بازی جایزه بهترین بازیکن میدان را کسب کرد که کاملا احساساتی شده بود. 

4125