بازیکن سابق اسپورتینگ خواستار دریافت یکی از توپ طلاهای رونالدو شد!

بازیکن سابق اسپورتینگ خواستار دریافت یکی از توپ طلاهای رونالدو شد!

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو پایم ستاره سابق آکادمی اسپورتینگ به شوخی گفت که کریستیانو رونالدو باید یکی از توپ طلاهایش را به او بدهد چرا که از ستاره النصر با استعداد تر بوده است!

به گزارش فوتبالی، پایم به عنوان بازیکن هرگز به سطح مورد انتظار خودش نرسید هر چند که در آکادمی اسپورتینگ این فرصت را داشت تا در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند. در واقع رونالدو در زمان پیوستن به یونایتد به خبرنگاران گفته بود:" اگر فکر می کنید من خوب هستم، صبر کنید تا فابیو پایم را ببینید!"

پایم در مصاحبه با سان گفت که نداشتن ذهنیت مناسب باعث شده تا بازیکن موفقی نشود. خودش می گوید :" متاسفانه در آن زمان اینستاگرام یا فیسبوک وجود نداشت و مثل حالا فیلم حرکات بازیکنان صبت نمی شد اما صادقانه اعتقاد دارم که هیچ کس توانایی های من را نداشت. کریستیانو به واسطه تلاش و سختکوشی به این سطح رسید. اگر من هم همان قدر تعهد و جدیت را داشتم، از او بهتر می شدم. اگر در مورد تکنیک صحبت کنیم، من بهتر بودم. من رونالدینیوی کوچک بودم اما تکنیک باعث نمی شود تا به جایی برسیم بلکه باید جدیت داشته باشیم. من بهتر از کریتسیانو بودم و اعتقاد دارم که باید یکی از توپ طلاهایش را به من بدهد (می خندد)"

پایم قبول دارد که به جای تمرکز روی فوتبال، به دنبال ولخرجی دستمزدهایش بوده است تا دوستانش را تحت تاثیر قرار بدهد و به همین خاطر به جای این که به بازیکن بزرگی تبدیل شود، در لیگ های چین، آنگولا، قطر و برزیل بازی کرده است. او در سال 2019 به علت حمل کوکایین به یک سال حبس محکوم شد اما در نهایت به علت عدم وجود شواهد کافی، آزاد شد.

4125