نقل و انتقالات/ ستاره بایرن مونیخ در رادار لیورپول؛ نیوکاسل به دنبال جانشین تونالی

نقل و انتقالات/ ستاره بایرن مونیخ در رادار لیورپول؛ نیوکاسل به دنبال جانشین تونالی

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول گوش به زنگ خواهد بود تا در صورت امکان، برای جذب هافبک جوان و با استعداد بایرن مونیخ دست به کار شود.

به گزارش فوتبالی، باهم چند خبر نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد:

لیورپول در جریان این موضوع قرار گرفته است که جمال موسیالا ممکن است برای خرید در دسترس باشد زیرا این بازیکن جوان، از اینکه توسط توماس توخل بیشتر در ترکیب قرار نگرفته است، نا امید شده است. (Football Insider)

.

نیوکاسل در نظر دارد تا دنی سبایوس را به عنوان یک گزینه پشتیبان برای ساندرو تونالی، جذب کند، بازیکنی که ممکن است به دلیل اتهامات وارده به او در زمینه شرط بندی، با محرومیت مواجه شود. تیم انگلیسی پیشنهادی 17 میلیون پوندی برای خرید سبایوس ارسال خواهد کرد. (Fichajes)

.

منچستر یونایتد تلاش خواهد کرد تا شرایط انتقال جیدون سانچو، وینگر انگلیسی طرد شده توسط اریک تن هاگ را، در زمستان مهیا کند. به نظر می‌رسد که رابطه بین سانچو و تن هاگ، غیر قابل تعمیر است. (Mirror)

.

آینده تن هاگ در اولدترافورد می‌تواند مورد تهدید قرار بگیرد و مالکان منچستر یونایتد مایل هستند تا در صورت اخراج سرمربی هلندی، گراهام پاتر، سرمربی سابق چلسی را به شهر منچستر بیاورند. (Sun)

.

منچستر سیتی دوباره علاقه خود به جورجیو اسکالوینی، مدافع آتلانتا را، از سر گرفته است. این مدافع ایتالیایی، پیش از به خدمت گیری یوشکو گواردیول، یکی از اهداف گواردیولا بود. (Calciomercato)

2102