بازیکن رئال مادرید که مورد توجه اونای امری است

بازیکن رئال مادرید که مورد توجه اونای امری است

پایگاه خبری فوتبالی - براهیم دیاز یکی از بازیکنانی است که در تابستان 2023 به رئال مادرید آمد اما اوضاع برای او در رئال مادرید چندان خوب پیش نرفته است.

به گزارش فوتبالی ، براهیم دیاز بازیکن قرضی رئال مادرید در میلان بود که در تابستان قبلی به رئال مادرید برگردانده شد. او مورد اعتماد آنچلوتی نیست و سرمربی ایتالیایی خیلی کم از او در ترکیب تیمش بازی می گیرد. براهیم دیاز در این فصل تنها در یک بازی از ابتدا در ترکیب رئال مادرید قرار گرفت و این شرایط اصلا برای این بازیکن 24 ساله خوب و مورد قبول نیست. براهیم دیاز یک گل هم برای رئال مادرید به ثمر رسانده است. او این گل را مقابل لاس پالماس زد.

در حال حاضر استون ویلا از فوتبال انگلیس، براهیم دیاز را زیر نظر گرفته است و می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد. سرمربی استون ویلا در حال حاضر اونای امری است. این مربی اسپانیایی از سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفته است و از آن زمان به بعد همواره بازیکنان لالیگا را زیر نظر داشته است. در این مقطع مشخص نیست که رئال مادرید چه برنامه ای برای براهیم دارد. ممکن است مادریدی ها او را به فروش برسانند و یا این که این بازیکن جایگاه بهتری درون ترکیب به دست بیاورد.

1470