مصدومیت اندرو رابرتسون در بازی های مقدماتی یورو 2024

مصدومیت اندرو رابرتسون در بازی های مقدماتی یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی- اندرو رابرتسون روز پنجشنبه پس از آسیب دیدگی از ناحیه کتف در بازی اسکاتلند مقابل اسپانیا تعویض شد. 

به گزارش فوتبالی ، مدافع لیورپول در نیمه اول دیدار مقابل اسپانیا به علت مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. رابرتسون در برخورد با اونای سیمون دروازه بان اسپانیا از ناحیه کتف آسیب دید و نتوانست به کار ادامه دهد. او درحالی که به بازوی خود در یک آتل موقت بسته بود از زمین بیرون رفت و ناتان پترسون جایگزین او شد. مصدومیت رابرتسون ضربه بزرگی برای تیم ملی اسکاتلند و باشگاه لیورپول خواهد بود زیرا او بازیکن کلیدی باشگاه و تیم ملی کشورش است.

به نظر می رسد او بازی بعدی اسکاتلند برابر فرانسه در روز سه شنبه را از دست بدهد، در حالی که یورگن کلوپ امیدوار است که مصدومیت این مدافع را برای مدت قابل توجهی از میادین دور نکند. لیورپول دربی مرسی ساید با اورتون را در ۲۱ اکتبر برگزار می کند. رابرتسون در این فصل تمام بازی های لیگ برتر را برای لیورپول در ترکیب ثابت آغاز کرده است. اگر رابرتسون به دلیل مصدومیت غایب باشد، کاستاس سیمیکاس یونانی جایگزین احتمالی او خواهد بود. این ملی پوش یونانی ۲۷ ساله ماه گذشته قرارداد بلندمدت خود را با لیورپول تمدید کرد. لیورپول در حال حاضر با ۵ برد، دو تساوی و یک شکست در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد.

کلوپ آخر هفته گذشته هشتمین سال سرمربیگری در باشگاه لیورپول را جشن گرفت. قرمزها پس از تساوی مقابل برایتون با نتیجه ۲-۲ به تلاش خود برای قهرمانی دیگر در لیگ برتر ادامه می دهند.

۱۰۰۹