تصمیم برای آینده امباپه به پایان بازی های اروپایی پاری سن ژرمن موکول شد

تصمیم برای آینده امباپه به پایان بازی های اروپایی پاری سن ژرمن موکول شد

پایگاه خبری فوتبالی- کیلیان امباپه تا پایان رقابت های اروپایی پاری سن ژرمن تصمیم رسمی برای باشگاه آینده خود را خواهد گرفت. 

به گزارش فوتبالی ، در حالی که به نظر می رسید این مهاجم تابستان گذشته پاریس سن ژرمن را ترک کند به باشگاه اطلاع داد که قصد ندارد در سال آخر قراردادش باشگاه فرانسوی را ترک کند و باشگاه هم به او اجازه داد تا در سال ۲۰۲۴ در صورت عدم توافق پاریس را ترک کند. امباپه در ادامه اشاره کرد که مایل به ماندن در پاریس سن ژرمن است و قول داده که در صورت جدایی باشگاه مبلغ قابل توجهی را از انتقال او دریافت کند.

حالا طبق جدیدترین صحبت ها امباپه قرار است مذاکره احتمالی برای تمدید قرار خود با تیم فرانسوی را تا پایان رقابت های اروپایی پاریسی ها به تعویق بیندازد. ستاره پاری سن ژرمن با وجود اینکه دو بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده بود، بار دیگر در تابستان امسال به شدت مورد نظر این باشگاه قرار گرفت. با این حال، پاری سن ژرمن مایل است او را حفظ کند و بارها به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

امباپه امروز در دیدار مقدماتی یورو ۲۰۲۴ برای فرانسه مقابل هلند قرار خواهد گرفت. بازی بعدی پاریس سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا برابر میلان در ۲۵ اکتبر خواهد بود جایی که آنها پس از شکست مقابل نیوکاسل در سومین بازی مرحله گروهی خود به دنبال بازگشت هستند.

۱۰۰۹