دیوید بکهام در دانشگاه هاروارد سخنرانی کرد

دیوید بکهام در دانشگاه هاروارد سخنرانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد از مدرسه بازرگانی هاروارد بازدید کرد تا در جمع دانشجویان سخنرانی کند.

به گزارش فوتبالی ، مالک مشترک باشگاه اینتر میامی روز سه‌شنبه در این دانشگاه معتبر آمریکایی ظاهر شد تا برای دانشجویان سخنرانی کند. بکهام پس از آن تصاویری از خود در هاروارد در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. حضور در هاروارد اتفاق جالبی برای قهرمان سابق رئال مادرید است که با یک پیشینه از طبقه کارگر در شرق لندن به دنیای فوتبال وارد شد تا به یک ورزشکار مشهور جهانی تبدیل شود و در منچستریونایتد، رئال مادرید، لس آنجلس گلکسی، آث میلان و پاریس سن ژرمن بازی کند.

پس از پایان دوران بازی بکهام، او یکی از مالکین تیم حاضر در MLS یعنی اینتر میامی شد. بکهام درباره حضور در هاروارد نوشت: " چه کسی فکر می‌کرد پسری از شرق لندن در هاروارد صحبت می‌کند. افتخار بزرگی است که امروز با پروفسور آنیتا البرس در هاروارد وقت می گذرانم."

پرفسور البرس هم در پاسخ به این پست نوشت: "بله، درست می بینید افسانه ای به نام دیوید بکهام امروز سخنران مهمان در کلاس MBA مدرسه بازرگانی هاروارد من بود. بسیار شگفت انگیز است که او نظرات خود را در مورد موضوعاتی مانند حرفه فوتبالش، سرمایه گذاری مشترکش با گروه برندهای معتبر و البته لیونل مسی و اینتر میامی با ما به اشتراک می گذارد." 

پس از پایان روزهای فیفادی جاری تیم دیوید بکهام یعنی اینتر میامی در بازی مقابل شارلوت به رقابت های لیگ MLS باز خواهد گشت.

۱۰۰۹