علت عدم انتقال مگوایر به وستهام در تابستان 2023

علت عدم انتقال مگوایر به وستهام در تابستان 2023

پایگاه خبری فوتبالی- هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد علت عدم حضور در وستهام را عدم توافق منچستریونایتد با این تیم دانست.

به گزارش فوتبالی ، اخبار در تابستان گذشته حاکی از آن بود که وستهام مشتاق به خدمت گرفتن ملی پوش انگلیسی قبل از فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود و آنها وارد مذاکره جدی با منچستر یونایتد بر سر یک قرارداد احتمالی شدند. با این حال، هیچ توافقی محقق نشد و ادعا شد که مگوایر پیشنهاد آنها را رد کرد تا در اولدترافورد بماند، اما مدافع میانی می گوید که اینطور نبوده است.

مگوایر در این فضل به لحاظ مدت دقایق بازی در منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن هاگ مشکل داشته است. او در این فصل فقط سه بار در لیگ برتر به میدان رفته است که تنها یکی از آنها را از ابتدا شروع کرده است. با وجود مشکلاتی که مگوایر در الدترافورد داشت، او برای بازی های آتی انگلیس مقابل استرالیا و ایتالیا به تیم ملی انگلیس دعوت شد. مگوایر در این باره گفت: "زمان بازی منظم واقعا برای من مهم است و این در تمام دوران حرفه ای من اولویت بوده است. در تابستان فرصت واقعی برای رفتن به وستهام بود ولی بین  دو باشگاه توافق حاصل نشد و این فقط نظر من برای گفتن بله نبود وگرنه  من این کار را انجام دادم."

مگوایر در اداه افزود: " برای این انتقال در تابستان فرصت کافی وجود نداشت، زیرا ما به اندازه کافی زمان نداشتیم. وستهام باشگاه بزرگی است اما تمرکز من همچنان روی منچستریونایتد است. من می خواهم برای جایگاهم بجنگم البته همانطور که گفتم زمان بازی واقعا برای من مهم است."

هری مگوایر امیدوار است که در بازی دوستانه در ۱۳ اکتبر انگلیس مقابل استرالیا در زمین حاضر باشد.

۱۰۰۹