زیدان و بازگشت احتمالی به فوتبال در آینده ای نزدیک

زیدان و بازگشت احتمالی به فوتبال در آینده ای نزدیک

پایگاه خبری فوتبالی- زین الدین زیدان بارگشت خود به دنیای فوتبال را به آینده موکول کرد.

به گزارش فوتبالی ، زین الدین زیدان پس از  مسابقه جشن باشگاه یوونتوس در مصاحبه ای با اسکای اسپورت گفت: "فعلا از بازگشت من به نیمکت مربیگری خبری نیست و  اتفاق جدیدی رخ نداده است. من در کنار خانواده ام از زندگی لذت می برم و در آینده خواهیم دید که در زندگی حرفه ای من چه اتفاقی می افتد. تا زمانی که من یک مربی هستم همیشه اطراف من  پر از شایعات خواهد بود."

زیدان در ادامه در مورد جشن باشگاه یوونتوس اضافه کرد: "من واقعا خوشحالم که با تمام خانواده یوونتوس اینجا هستم، این اتفاق هر روز نمی افتد. دیدن دوستان قدیمی و همبازیان سابق واقعا جالب است و اینکه هوادارن می توانند بازیکنان محبوب خود را دوباره در زمین بازی ببینند. "

چندی پیش شایعه شده بود که زیدان به مثبت به پروژه فرانسوی جدید عربستانی ها در تیم المپیک مارسی پیشنهاد مثبت داده است. رادیو فرانسه در این مورد خبر داده بود که زین‌الدین زیدان پس از اینکه شخصا با مدیران عربستانی مذاکره کرده، با آنها به توافق رسیده تا در صورت خرید باشگاه المپیک مارسی از سوی سعودی‌ها مدیرعامل جدید این باشگاه شود.
طرف عربستانی به زیدان تضمین داده‌ که به قدری بودجه در اختیارش قرار می‌دهد که مارسی به روزهای اوج دهه ۹۰ میلادی بازگردد و بتواند با باشگاه‌های بزرگ اروپایی رقابت کند. گفته می شود بودجه اولیه سعودی‌ها برای جذب بازیکنان جدید حدود 300 میلیون یورو خواهد بود.

۱۰۰۹