گلهای ستاره رئال مادرید دورقمی شد؛ برابری با کریستیانو رونالدو

گلهای ستاره رئال مادرید دورقمی شد؛ برابری با کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام هافبک انگلیسی رئال مادرید با دو گلی که در 60 دقیقه آغازین بازی رئال مادرید و اوساسونا ثبت کرد، به رکورد شگفت انگیز ده گل در ده بازی اغازین خود با پیراهن رئال مادرید دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام در این فصل در پست جدیدش به عنوان مهاجم کاذب عملکرد شگفت انگیزی داشته است. در تاریخ رئال مادرید تا کنون فقط یک بازیکن دیگر توانسته بود در ده بازی اولش در رئال مادرید ده گل بزند یعنی کریستیانو رونالدو و حالا فوق ستاره انگلیسی با رکورد او برابری کرده است و مشترکا با ستاره پرتغالی، بهترین شروع یک بازیکن در تاریخ رئال مادرید را دارد.

جود بلینگام پس از درخشش در ورزشگاه مارادونا و نمایش خوب در مقابل ناپولی، حالا با یک درخشش دیگر راهی بازیهای ملی شد. در حقیقت رئالی ها در این فصل و پس از رفتن بنزما به شدت نگران مشکل گلزنی بودند اما به نظر می رسد که جود باعث شده تا خیالشان راحت باشد. هواداران رئال پس از گلهای دیگری از بلینگام، ترانه معروف "هی جود" از گروه بیتلز را برای شماره 5 تیمشان بازخوانی کردند. بهترین فصل دوران فوتبال بلینگام، فصل گذشته در دورتموند بود که چهارده گل به ثمر رساند و حالا این بازیکن فقط چهار گل تا آن رکورد فاصله دارد آن هم در حالی که هشت ماه تا پایان فصل زمان باقی است!

4125