حسرت سیتیزن ها از غیبت رودری در بازی با آرسنال

حسرت سیتیزن ها از غیبت رودری در بازی با آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی جدال حساس با آرسنال در روز یک شنبه را بدون رودری تجربه خواهد کرد.
 
به گزارش فوتبالی ، آمار تیم منچسترسیتی بدون رودری و با حضور او کاملا متفاوت بوده است. منچسترسیتی با حضور رودری در دیدار های خود ۱۳٪ بازی های خود را با باخت پشت سر گذاشته است. سیتیزن ها با حضور هافبک اسپانیایی میانگین ۰.۸ گل خورده در هر بازی و ۷.۱ شوت دریافتی در هر دیدار را به ثبت رساندند. ضمن اینکه میانگین ۲.۴ امتیاز در هر بازی برای منچسترسیتی با حضور رودری به ثبت رسیده است.
 
اما در سوی مقابل منچسترسیتی بدون حضور رودری‌ آمار متفاوتی را به ثبت رسانده است. آنها در این مسابقات ۳۳٪ باخت را رقم زدند که ۳ برابر آمار با حضور او بوده است. میانگین ۱.۱ گل خورده و ۸.۱ شوت دریافتی در هر بازی بدون حضور رودری‌ برای تیم پپ گواردیولا ثبت شده و ۱.۹ امتیاز در هر بازی هم با صورت میانگین برای سیتیزن ها کسب شده است.

این دیدار از ساعت ۱۹ روز یکشنبه به قضاوت مایکل اولیور در ورزشگاه امارات لندن برگزار خواهد شد و رودری به علت محرومیت و دریافت کارت قرمز در بازی قبلی منچسترسیتی در این مسابقه غایب خواهد بود. در ۳۷ تقابل اخیر این دو تیم ۲۱ برد سهم منچستر سیتی بوده و آرسنال ۹ بار پیروز شده و ۷ بازی هم به تساوی منجر شده است. کوین دی بروین دیگر غایب سرشناس منچسترسیتی در این مسابقه خواهد بود که به خاطر مصدومیت مدت هاست که از ترکیب سیتیزن ها به دور است.

۱۰۰۹