نمره بسیار ضعیفی که اکیپ به عملکرد امباپه مقابل نیوکاسل داد

نمره بسیار ضعیفی که اکیپ به عملکرد امباپه مقابل نیوکاسل داد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی یکی از ضعیف ترین نمراتش را در سایت اکیپ کسب کرد چرا که به گفته این رسانه، "عملکرد بسیار ناامیدکننده ای" را مقابل نیوکاسل داشته است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 24 ساله شاید یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا باشد اما شب گذشته نتوانست نمایش جالبی داشته باشد تا پی اس جی در ورزشگاه نیوکاسل در هم کوبیده شود. در حقیقت تیم انگلیسی با گلهای میگل آلمیرون، دن برن، شان لانگستاف و فابیان شار با نتیجه چهار بر یک در مقابل پی اس جی پیروز شد. لوکاس هرناندز زننده تک گل پاریسی ها با پاس وارن زایر امری بود. 

نشریه اکیپ در بررسی عملکرد بازیکنان به شدت به امباپه انتقاد کرده است. در حقیقت هیچ بازیکنی از پی اس جی نمره ای بالاتر از 6 از ده را کسب نکره است و این رسانه این بازی را "یکی از بدترین شب های تاریخ پی اس جی " در اروپا نامیده است. 

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی با کسب نمره دو از 10، یکی از بدترین نمرات ممکن را کسب کرده است که اکیپ در موردش نوشته است که "در جریان بازی اصلا وجود نداشته است."  رندال کولو موانی دیگر بازیکن پی اس جی نیز نمره ده را گرفته است که اکیپ برای توصیف او از عبارت "ژولیده" استفاده کرده است. مانوئل اوگارته، اشرف حکیمی و گونسالو راموس نیز نمره 3 از ده را کسب کرده اند. 

4125