عکس؛ ستاره رئال مادرید در دادگاه حاضر شد

عکس؛ ستاره رئال مادرید در دادگاه حاضر شد

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید امروز در دادگاه حضور پیدا کرد تا در مورد پرونده توهین های نژادپرستانه به خودش در مستایا شهادت بدهد.

به گزارش فوتبالی، بازی فصل گذشته میان رئال مادرید و وینیسیوس به شدت جنجال ساز شد. شعارهای نژادپرستانه خطاب به بازیکن برزیلی باعث شد تا بازی دقایقی متوقف شود و داور بازی به این خاطر که بازی را لغو نکرده، با انتقادهایی مواجه شد. در واقع برخی معتقد بودند که بازیکنان رئال باید به خاطر این توهین ها از زمین خارج می شدند.

پلیس با استفاده از دوربین ها توانسته سه فرد 18 تا 23 ساله را در حین شعارهای نژادپرستانه بازداشت کند. وینیسیوس جونیور نیز به عنوان شاهد در دادگاه حضور پیدا کرد. او به دادگاه شعبه میدان کاستیا در شهر مادرید رفت تا از طریق تماس تصویری پاسخگوی سوالات قاضی در والنسیا باشد. ادر میلیتائو مدافع رئال مادرید نیز توسط قاضی احضار شده و او هم باید شهادت خود را ثبت کند.

اظهارات وینیسیوس در دادگاه با خشم باشگاه والنسیا همراه شده است. بازیکن برزیلی گفته که کل ورزشگاه به او شعارهای نژآدپرستانه می دادند در حالی که والنسیا معتقد است که این شعارها توسط بخش کوچکی داده شده اند و به همین خاطر وینیسیوس باید به خاطر گفته هایش در دادگاه از آنها عذرخواهی کند.

4125