انتقاد اسطوره رئال مادرید از خط دفاع این تیم

انتقاد اسطوره رئال مادرید از خط دفاع این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - خورخه والدانو اسطوره و سرمربی سابق رئال مادرید می گوید که گل خوردن برای این باشگاه تبدیل به عادت شده و کارلو آنچلوتی باید فکری به حال خط دفاع تیمش بکند. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از مشکلات زیادی در خط دفاع رنج می برد. اگرچه آن ها در دیدار سه شنبه شب مقابل ناپولی در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا به پیروزی سه بر دو دست یافتند، اما نقاط ضعف خط دفاعی لوس بلانکوس کاملاً آشکار و واضح است. البته بازیکنانی مثل ادر میلیتائو و داوید آلابا به خاطر مصدومیت غایب هستند و حتی دنی کارواخال  نیز مدتی نتوانست کهکشانی ها را همراهی کند. حالا خبر رسیده که ناچو فرناندز کاپیتان اول رئال مادرید به خاطر محرومیت، 3 جلسه نمی تواند در میادین حضور داشته باشد. 

والدانو راجع به بازی ناپولی - رئال مادرید گفت: "در این بازی ها کاملاً طبیعی است که در مقاطعی از بازی، حریف شما را به دردسر بیاندازد. در نیمه اول رئال مادرید به لطف جود بلینگام و وینیسیوس جونیور، جان سالم به در برد. وینیسیوس واقعی همین است. اما در نیمه دوم، ناپولی تیم برتر میدان بود و رئال خیلی حرفی برای گفتن نداشت. نباید گل خوردن برای رئال مادرید تبدیل به عادت شود."

4416