دفاع لوئیز انریکه از تاکتیکش در بازی با نیوکاسل

دفاع لوئیز انریکه از تاکتیکش در بازی با نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی پاریسن ژرمن از سیستم 4-2-4 که در دیدار برابر نیوکاسل استفاده کرد، دفاع کرد. 

به گزارش فوتبالی، در شب آخر راند دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های نیوکاسل و پاریسن ژرمن در استادیوم سنت جیمز پارک مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت نماینده انگلیس با حساب چهار بر یک پی اس جی را تحقیر کرد و شکست سنگینی به کیلیان امباپه و یارانش تحمیل کرد. در این بازی، لوئیز انریکه از سیستم 4-2-4 استفاده کرد که در آن عثمان دمبله، رندال کولو موانی، گونزالو راموس و کیلیان امباپه در خط حمله حضور داشتند. البته پاریسن ژرمن تاوان این سیستم هجومی را داد و نیوکاسل در 50 دقیقه با حساب 3-0 جلو افتاد. 

لوئیز انریکه راجع به تاکتیک هایش در این بازی گفت: "فکر می کردم این بهترین سیستم باشد و هنوز هم چنین نظری دارم. این بازی های سختی برای یک مربی است. واقعاً معتقدم که این نتیجه کمی غیرعادلانه بود، اما نه خیلی. تبریک به نیوکاسل. آن ها فوتبال خیلی زیبایی ارائه دادند. در یک سوم خط دفاعی مرتکب اشتباهات بزرگی شدیم و نیوکاسل نهایت بهره را برد. سعی کردیم موقعیت های فراوانی خلق کنیم، اما تاثیرگذار عمل نکردیم. نیوکاسل برد مهمی کسب کرد."

4416