دستگیری شش نفر پس از بازی اتلتیکو مادرید - فاینورد؛ یک کودک مجروح شد

دستگیری شش نفر پس از بازی اتلتیکو مادرید - فاینورد؛ یک کودک مجروح شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بازی اتلتیکو مادرید - فاینورد در هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تنش های زیادی به همراه داشته است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در هفته دوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید و فاینورد در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

در این بازی سه هزار هوادار فاینورد به ورزشگاه اتلتیکو آمده بود. همچنین گفته شده است که برخی از هواداران تیم هلندی با پرداخت مبلغ 190 یورو، بلیت های جایگاه تیم میزبان را در بازار سیاه خریداری کرده اند و وارد ورزشگاه شده اند. همین قضیه یکی از دلایل ایجاد درگیری میان هواداران در این بازی بوده است.

در طول بازی و پس از آن برخی از هواداران فاینورد به سمت هواداران اتلتیکو مادرید حمله ور شده اند و آن ها را کتک زده اند. حتی یک کودک هم در این درگیری ها کتک خورده و مجروح شده است و به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شده است.

پلیس شهر مادرید شش نفر را در رابطه با این اتفاقات بازداشت کرده است که پنج نفر از این افراد از 20 ساله تا 52 ساله هستند و یکی از آن ها هم 17 سال سن دارد و همگی مرد هستند.

1471