گفتگوی جالب لانگستاف و امباپه در لیگ قهرمانان اروپا

گفتگوی جالب لانگستاف و امباپه در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- شان لانگستاف فاش کرد که به کیلیان امباپه پس از بازی نیوکاسل مقابل پاریس سن ژرمن در لیگ قهرمانان چه جمله ای را گفته است.

به گزارش فوتبالی ، شان لانگستاف گلزن نیوکاسل فاش کرد که پس از پیروزی تاریخی ۴-۱ مقابل پاریس سن ژرمن از ستاره این تیم کیلیان امباپه چه خواسته است. کلاغ ها چهارشنبه شب به لطف گل های میگل آلمیرون، دن برن، لانگستاف و فابیان شار، یک پیروزی فراموش نشدنی در لیگ قهرمانان را در سنت جیمز پارک به دست آوردند. پس از بازی لانگستاف در حال گفتگو با امباپه، قهرمان جام جهانی فرانسه دیده شد و اکنون او فاش کرده است که گفتگوی کوتاه آنها در مورد چیست. زمانی که به لانگستاف گفته شد که دوربین های ورزشی تی ان تی او را در حال درخواست پیراهن امباپه مشاهده کردند، هافبک نیوکاسل از خنده منفجر شد.

پس از اینکه از او پرسیده شد که چگونه هم تیمی‌هایش را در گرفتن آن یادگاری شکست داده است، او پاسخ داد:"من به امباپه گفتم مانع از گل زدن او شدم، پس حق دارم تا پیراهن امباپه را برای برادر کوچکم به یادگار ببرم، بنابراین به امباپه این مساله را گفتم و او هم قبول کرد و این اتفاق فوق العاده بود." این اتفاق یک روز پس از آن رخ می دهد که کیران تریپر، مدافع راست نیوکاسل، گفت پسرش می خواهد برای پیراهن ستاره فرانسوی به یادگار داشته باشد. نیوکاسل برای اولین بار در ۲۰ سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می کند و پس از بازی با میلان و پاری سن ژرمن، با ۴ امتیاز در صدر گروه F قرار دارد. مردان ادی هاو، که در بازی بعد با بوروسیا دورتموند بازی خواهند کرد بر تیم لوئیز انریکه غلبه کردند و اکنون در موقعیت خوبی برای صعود از گروهی هستند که گروه مرگ نامیده می شود. نیوکاسل روز یکشنبه در بازی خارج از خانه مقابل وستهم به میدان می رود و پس از آن کریستال پالاس و بورسیا دورتموند را پیش رو خواهد داشت.

۱۰۰۹