کابوسی جدید برای امباپه در لیگ قهرمانان اروپا؛ همچنان استعدادش را هدر می‌دهد؟

کابوسی جدید برای امباپه در لیگ قهرمانان اروپا؛ همچنان استعدادش را هدر می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی که کیلیان امباپه در سال 2022 تصمیم گرفت که قراردادش را با پی اس جی تمدید کند، خیلی ها از او انتقاد کردند. 

به گزارش فوتبالی، امباپه یکی ز ابهترین بازیکنان نسل کنونی فوتبال است و برخی تصور می کنند که او بهترین جایگزین برای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است اما به نظر می رسد که این بازیکن با ترجیح دادن پول به فوتبال، دوران فوتبالش را هدر داده است. 

در حقیقت شکست سنگین پی اس جی مقابل نیوکاسل با گلهای میگل آلمیرون، دن برن، شان لانگ استاف و فابیان شار باعث شده تا یک بار دیگر امباپه در مرکز توجهات قرار بگیرد. گل لوکاس هرناندز با پاس وارن زایر امری باعث شد تا اختلاف کمتر شود.  پی اس جی در سن جیمز پارک شب کابوس واری را داشت و کیلیان امباپه یکی دیگر از شب های ناامیدکننده عمرش را تجربه کرد.

پی اس جی یکی از پرهزینه ترین تیم های اروپا در شش سال اخیر بوده و در تابستان اخیر نیز بازده خرید انجام داد اما در حال حاضر امباپه این خطر را حس می کند که همچون شش سال اخیر، امسال هم در لیگ قهرمانان اروپا ناکام باشد.

قهرمانی لیگ فرانسه قطعا برای امباپه کافی نیست چرا که او انتظار دارد که در لیگ قهرمانان اروپا مواجه شود. بسیاری از هواداران منتظر هستند که کیلیان با سالها حضور در پی اس جی ، استعدادش را هدر داده است. یک هوادار در شبکه اجتماعی اکس نوشته:" کیلیان امباپه هنوز در پی اس جی در لیگ فرانسه در سن 25 سالگی بازی می کند، دیدن چنین چیزی ناراحت کننده است، بازیکنی در استعداد او نباید 9 سال را در آن جا سپری کند." دیگری نوشته است :" امباپه دو ماه دیگر 25 ساله می شود. چطور می شود که او هنوز در این باشگاه بازی می کند؟" و دیگری نوشته است:" امباپه چند ماه دیگر 25 ساله می شود و هنوز در پی اس جی بازی می کند. این بچه استعدادش را هدر داده است."

4125