ستاره بایرن مونیخ در راه پیوستن به رئال مادرید

ستاره بایرن مونیخ در راه پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ندال هوسه ایجنت آلفونسو دیویس ستاره کانادایی بایرن مونیخ راجع به احتمال پیوستن موکلش به رئال مادرید در آینده نزدیک صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، آلفونسو دیویس فعلاً هیچ علاقه ای به تمدید کردن قراردادش با باواریایی ها ندارد و قرارداد فعلی اش در سال 2025 به پایان می رسد. رسانه های نزدیک به بایرن مدعی هستند که دیویس منتظر یک تماس از سوی مقامات رئال مادرید است، چون لوس بلانکوس نیز مشکلات بزرگی در پست دفاع چپ دارد و به احتمال فراوان، اجازه خروج فرلاند مندی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 صادر کند. 

به نقل از سایت گل، ندال هوسه ایجنت ستاره کانادایی به 365 Scores گفت: "انتقال دیویس به رئال مادرید؟ فعلاً نمی توانم راجع به این موضوع زیاد صحبت کنم. ما در شروع تابستان با مدیر ورزشی و مدیر کل سابق صحبت کردیم، اما همه چیز به تعویق افتاد. می دانید که وضعیت بایرن در پایان فصل گذشته کمی پیچیده و مبهم شده بود و باشگاه دچار تغییرات زیادی شده بود. ما راجع به موضع خودمان روشن و واضح صحبت کردیم، اما هنوز جوابی از طرف بایرن نشنیده ایم. البته هنوز صحبت راجع به آینده آلفونسو خیلی زود است."

هوسه در ادامه تایید کرد که رئال مادرید یکی از مشتریان اصلی آلفونسو دیویس است.

4416