درخشش دوباره بالوتلی در لیگ ترکیه با دو گل

درخشش دوباره بالوتلی در لیگ ترکیه با دو گل

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی که تجربه ناموفقی را در لیگ سوییس داشت، حالا در لیگ ترکیه دوباره می درخشد.

به گزارش فوتبالی، ماریو در بازگشت به لیگ ترکیه خوش درخشید. مهاجم ایتالیایی اولین بازی خود را در مقابل آدانا دمیر اسپور داشت که به عنوان یک ستاره در زمین ظاهر شد. این مهاجم ایتالیایی دو گل اول تیمش را با پاس یوسف ساری در مقابل آلانیا اسپور به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه چهار بر صفر پیروز شود. دیگر ستارگان باتجربه فوتبال دنیا نظیر نانی و بلهندا نیز در این بازی حضور داشتند.

بالوتلی به خوبی می داند که اگر قدر استعداد خودش را می دانست، می توانست به یکی از بهترین فوتبالیست های دنیا تبدیل شود اما به حدی درگیر حاشیه ها که شد که هرگز نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود و مسیر فوتبالش هم در سراشیبی قرار داشته است. او حالا امیدوار است که در یکی از تیم های متوسط لیگ ترکیه نمایش خوبی داشته باشد. آدانا دمیر اسپور با کسب چهارده امتیاز از هفت بازی شروع خوبی در لیگ ترکیه داشته و فقط فنرباغچه و گالاتاسرای را بالاتر از خود در جدول دارد. فنرباغچه هر هفت بازی خود را برده و 21 امتیازی است در حالی که گالاتاسرای با 19 امتیاز و بدون شکست در تعقیب آنهاست.

4125