فصل ناموفق مهاجم کروات و خیرخواه سابق میلان در سوپرلیگ ترکیه

فصل ناموفق مهاجم کروات و خیرخواه سابق میلان در سوپرلیگ ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم کروات سابق تیم میلان در تیم بشیکتاش فصل خوبی را سپری نمی کند.


به گزارش فوتبالی، آنته ربیچ مهاجم سابق کروات تیم میلان که در تابستان گذشته راهی سوپرلیگ ترکیه شد و به تیم بشیکتاش پیوست در این تیم فصل خوبی را سپری نمی کند. این بازیکن در فصل جاری در تیمی که سه بار مربی خود را عوض کرده در ۱۵ بازی فقط موفق به ثبت سه پاس گل شده و گلی را به ثمر نرسانده است.

البته مطرح بودن این ستاره سابق تیم ملی کرواسی فقط به زمین فوتبال محدود نمی شود زیرا در سال ۲۰۲۱ کار زیبای آنته ربیچ برای کمک به مردم روستای محل تولد خود در کرواسی در محافل ورزشی ایتالیا بازتاب  بسیاری داشت. آنته ربیچ در این کار خیرخواهانه بدهی هر ۵۰۰ نفر از ساکنین روستای دونجی ویجانی که در خود در آن منطقه بزرگ شده را پرداخت کرد و همچنین برای ساخت یک مرکز توانبخشی ویژه کودکان کمک مالی خود را ارسال کرد و ۸۰۰۰ پوند نیز برای کمک به کودکان بیمار اهدا کرد.

این بازیکن ۲۹ ساله که در تابستان ۲۰۱۹ از آینتراخت فرانکفورت راهی میلان شد، در ۱۲۳ بازی برای روسونری آمار ۲۹ گل و ۱۷ پاس گل را به ثبت رساند و فتح یک لیگ سری آ ایتالیا را همراه با روسونری جشن گرفت. آنته ربیچ یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ بود که در فینال مغلوب فرانسه شدند و همراه با ستاره هایی مانند لوکا مودریچ نایب قهرمانی جام جهانی را در کارنامه خود ثبت کردند.


۱۰۰۹