نتایج ضعیف اینتر میامی بدون مسی؛ سقوط آزاد!

نتایج ضعیف اینتر میامی بدون مسی؛ سقوط آزاد!

پایگاه خبری فوتبالی - از زمانی که لیونل مسی در وقفه بازیهای ملی با مصدومیت مواجه شد و بعد از آن در مقابل تورنتو مصدومیتش تشدید شد، اینتر میامی در سراشیبی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی در شش بازی اخیری که مسی را در اختیار نداشته فقط دو پیروزی کسب کرده و در فینال اوپن کاپ مقابل هیوستون دینامو مغلوب شده است. اینتر میامی بامداد امروز مقابل نیویورک سیتی فرصت دیگری را داشت که باز هم بدون مسی نتوانستند پیروز شوند. در حقیقت هدف اصلی تیم آمریکایی این است که در پایان بازیهای لیگ به پلی آف برسد اما در حال حاضر به نظر می رسد که از هدف خود خیلی فاصله دارند. اینتر میامی در حال حاضر سه امتیاز تا منطقه پلی آف فاصله دارد و چهار بازی آینده برایشان خیلی کلیدی است. 

اینتر میامی با درخشش مسی توانست به لیگزکاپ برسد اما به نظر می رسد که وابستگی این تیم به لئو به حدی است که بدون او ویران می شوند. اینتر میامی در بازیهایی که مسی در آن حضور داشته، 30 گل به ثمر رسانده است و در این مدت بیش از 53 درصد گلهایشان توسط ستاره آرژانتینی به ثبت رسانده است. 

 تیم آمریکایی اما بدون مسی نمی تواند چهره مناسبی را از خود ارائه بدهد. مشخص نیست که آیا مسی در بازیهای پیش رو حضور پیدا می کند یا نه اما بازیهای مهمی پیش روی آنهاست. آنها در مقابل حریفان مستقیم خود نظیر شیکاگو فایر و شارلوت بازی می کنند. 

4125