لائوتارو مارتینز خشنود از روند بازی اینتر

لائوتارو مارتینز خشنود از روند بازی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال اینتر در رقابت های سری آ ایتالیا با ۴ گل موفق به شکست سالرنیتانا شد و لائوتارو مارتینز هر ۴ گل تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی ، لائوتارو مارتینز در خصوص ۴ گل خود در بازی مقابل سالرنیتانا گفت: "ما باید در این بازی برنده می شدیم و انتقادات را پاسخ می دادیم. ما باید انتقادات را پشت سر بگذاریم و باید در زمین خودمان را نشان دهیم. من خوشحالم چون به تیم کمک کردم و این برای من  همیشه از همه چیز مهمتر است. برای تیم ما مهم بالا بودن در جدول رده بندی است و  حالا باید برای لیگ قهرمانان آماده شویم.  در مورد عنوان بهترین گلزن باید بگویم که برای یک بازیکن همیشه این عنوان مهم است اما من همیشه به تیم فکر می کنم. اگر آن را ببرم این بدان معناست که من کمک بزرگی به تیم کرده ام، بنابراین امیدوارم عنوان بهترین گلزن را ببرم. بازی در کنار تروان بی نظیر است چون او یک بازیکن فوق العاده است چون او برای تیم بسیار مفید است و  واقعا بازیکن بزرگی است."

مارتینز در ادامه افزود : "امروز برد برای ما بود. ما بازی مقابل ساسولو را باختیم و با اشتباهات خود دو گل دریافت کردیم بنابراین امروز باید برنده می شدیم. ما مقابل دروازه موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و  در نهایت ۴ گل به ثمر رسید. ما قبلاً کیفیت خود را ثابت کرده ایم و اکنون عملکرد خوبی داریم. من همیشه سعی می کنم در داخل و خارج از زمین رشد کنم و این کار را به عنوان یک خانواده با هم تیمی هایم که در زمین حضور دارند انجام می دهم."

۱۰۰۹