واکنش هواداران منچستریونایتد به تعویض مارکوس رشفورد مقابل کریستال پالاس

واکنش هواداران منچستریونایتد به تعویض مارکوس رشفورد مقابل کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران منچستریونایتد به طرز شگفت انگیزی نسبت به تعویض مارکوس راشفورد مقابل کریستال پالاس واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی ، اریک تن هاخ در دقیقه 77 بازی با کریستال پالاس راشفورد را تعویض کرد درحالی که منچستر یونایتد در حال تلاش برای  نتیجه مساوی در این بازی بود. با این حال، در حالی که بسیاری از هواداران راشفورد را طلسم باشگاه می‌دانند، هواداران شیاطین سرخ از این که این بازیکن زودتر از زمین بیرون نیامده بود عصبانی‌ بودند. رشفورد که بازی سختی را مقابل تیم روی هاجسون پشت سر گذاشته بود  با چهره ای ناراحت و در میان عصبانیت هواداران زمین بازی را ترک کرد. این بار شیاطین سرخ برخلاف بازی جام اتحادیه مقابل برایتون نتوانستند یک پیروزی را تکرار کنند زیرا پالاس با سه امتیاز طی یک برد ۱-۰ از اولدترافورد دست پر خارج شد. وقتی ستاره انگلیسی مارکوس رشفورد روی نیمکت نشسته بود، تماشاگران اولدترافورد به طرز عجیبی بی تفاوت بودند، در حالی که معمولاً انتظار بر این بود که این بازیکن را هو کنند.

طرفداران در حال دیدن آنلاین بازی نیز این احساس را به اشتراک گذاشتند. یکی از هواداران گفت: "راشفورد خیلی راحت در بازی ها محو می شود، تعداد دفعاتی که فراموش کرده ام او بازی می کند زیاد شده است." دومی تایپ کرد: " تیم با رشفورد فقط ۷۰ دقیقه عقب افتاده است." سومی نوشت: " وقتی ۷۷ دقیقه او یعنی رشفورد هیچ کاری نکرد، مربی باید  باید سریعتر به تعویض این بازیکن اقدام کند ."یکی دیگر اظهار داشت: "من به تن هاخ احترام می گذارم که ترکیب را با حضور رشفورد ساخته است، اما او باید زودتر تعویض می شد." منچستر یونایتد با این باخت همچنان در حسرت دو رقمی کردن امتیازات خود در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

1009