بازیکنی که به آزار نامزد سابقش متهم شده بود، به تمرینات منچستریونایتد بر می‌گردد

بازیکنی که به آزار نامزد سابقش متهم شده بود، به تمرینات منچستریونایتد بر می‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی، بازیکن برزیلی منچستر یونایتد به تازگی وارد یک پرونده خشونت خانگی شده بود و اتهاماتی علیه او مطرح شده بود.

به گزارش فوتبالی، گابریلا کاوالین نامزد سابق آنتونی بوده است و شکایتی را علیه بازیکن منچستریونایتد مطرح کرده است و مدعی شده بود که بازیکن شیاطین سرخ در یک هتل اقدام به آزار دادن او کرده است و با اعمال خشونت او را اذیت کرده است.

باشگاه منچستر یونایتد به طور موقت پس از این اتهامات، آنتونی را از تمرینات خود کنار گذاشته بود اما به تازگی شیاطین سرخ با انتشار یک بیانیه گفته اند که آنتونی می تواند به تمرینات منچستر یونایتد برگردد.

در حقیقت آنتونی از خودش رفع اتهام کرده است و گفته است که دادگاه می تواند تمامی مدارک و شواهد مثل تلفن همراه او را بررسی کند و متوجه شود که چنین اتفاقی رخ نداده است. این بازیکن برزیلی که بیست و سه سال سن دارد روز پنجشنبه با پلیس شهر منچستر در انگلیس صحبت کرده است و در حال حاضر هیچ محدودیت و جریمه ای برای او اعمال نشده است.

دو اتهام دیگر هم به آنتونی وارد است که مربوط به رایسا دی فریتاس و اینگرید لانا هستند که هر کدام مدعی شدند که آنتونی در سال 2022 به آنها حمله کرده است، که البته آنتونی این قضیه را رد کرده است.

1470