عکس یادگاری دو اسطوره رئال مادرید با مسی

عکس یادگاری دو اسطوره رئال مادرید با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان شب گذشته به ورزشگاه اینتر میامی رفت و شکست این تیم مقابل هیوستون دینامو در فینال اوپن کاپ را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی که ماه گذشته فاتح لیگزکاپ شده بود، این بار در حالی که مسی با مصدومیت مواجه شده بود، نتوانست نتیجه مطلوبی کسب کند و به شکست دو بر یک رضایت داد. تیم مسی بدین ترتیب شانس کسب دومین جام فصلش را از دست داد. آنها حالا باید روی بازیهای لیگ تمرکز کنند آن هم در حالی که شانس اندکی برای حضور در پلی اف دارند و لیگ آمریکا هم به زودی به پایان می رسد. در حقیقت مسی و تیمش باید تمرکز خود را روی فصل آینده بگذارند و تلاش کنند تا این بار در زمینه کسب جامها خوش شانس تر باشند. لئو از زمان پیوستنش به اینتر میامی توانست چهره این تیم را متحول کند اما مصدومیتش در بازیهای اخیر باعث شد تا آنها افت مشهودی داشته باشد.

اینتر میامی در حال حاضر با حضور ستارگانی نظیر آلبا و بوسکتس در کنار مسی صاحب ترکیب قدرتمندی است که البته گفته می شود که بکام می خواهد دیوید بکام دیگر ستاره فوتبال اروپا را هم به خدمت بگیرد تا جمع ستارگان در این تیم جمع شود.  زین الدین زیدان که به آمریکا سفر کرده بود، در کنار مسی و بکام در رختکن اینتر میامی عکس گرفت. زیزو و بکام بخشی از نسل کهکشانی های رئال مادرید بودند و با همدیگر رفاقتی دیرینه دارند.

4125