گاف جالب چلسی: بازیکن ناتینگام فارست را در ترکیب تیمشان قرار دادند!

گاف جالب چلسی: بازیکن ناتینگام فارست را در ترکیب تیمشان قرار دادند!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی بازیکنی از تیمی دیگر در لیگ انگلیس را در لیست خود در بازی مرحله هفته سوم  جام اتحادیه مقابل برایتون قرار داد!

به گزارش فوتبالی، تیم پوچتینو بالاخره توانست به روند پیروزی برسد و با گل نیکولاس جکسون در نیمه  دوم توانست به برایتون گل بزند. جکسون البته گلی دیگر در این بازی زد که به اشتباه توسط داور ویدیویی آفساید گرفته شد. آبی ها حالا باید در مرحله چهارم به مصاف بلکبرن روورز بروند که با غلبه بر کاردیف سیتی به این مرحله راه یافته است. 

در ساعات اخیر اشتباه چلسی در ارائه لیست بازی مقابل برایتون مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت در برگه رسمی تیم چلسی، نام آندرس سانتوس برزیلی در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار گرفته است. خبرنگارانی که در جایگاه ویژه بودند، با این اشتباه شگفت زده شدند.  در حقیقت سانتوس که با یازده میلیون پوند از واسکوداگاما به چلسی پیوسته و قرضی راهی ناتینگام فارست شده، با شماره 20 در لیست چلسی قرار گرفته بود. البته چلسی در زمان اعلام لیست در شبکه های اجتماعی یا ارائه لیست به مقامات مرتکب این اشتباه نشده و این گاف فقط مربوط به لیست ارائه شده به خبرنگاران بوده است. 

در نهایت مشخص شد که منظور چلسی، کول پالمر بوده است که پس از انتقال 40 میلیونی از منچسترسیتی شماره 20 را به تن می کند. 

4125