بارسلونا بازیکن ناراضی بایرن مونیخ را زیر نظر دارد

بارسلونا بازیکن ناراضی بایرن مونیخ را زیر نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تابستانی که گذشت بازیکنانی مثل ژائو فلیکس و ژائو کانسلو را به ترکیب خود اضافه کرد که عملکرد بسیار خوبی تا اینجای کار داشته اند.

به گزارش فوتبالی ، البته ژائو کانسلو و ژائو فلیکس به طور قرضی در بارسا حضور دارند و برنامه بارسلونا این است که در تابستان 2024 قرارداد آن ها را دائمی کند. آبی و اناری پوشان البته بازیکنان دیگری را هم زیر نظر گرفته اند که می خواهند آن ها را در تابستان بعدی به خدمت بگیرند. یکی از این بازیکنان ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ است.

به گفته موندو دپورتیوو، ماتیاس دلیخت در حال حاضر از شرایطش در بایرن مونیخ ناراضی است چرا که توماس توخل فرصت زیادی به او برای بازی کردن نمی دهد. دلیخت در این فصل از رقابت های بوندسلیگا تنها 82 دقیقه بازی کرده است و این قضیه باعث ناراحتی او شده است.

دلیخت در حال حاضر 24 سال سن دارد و تا سال 2027 با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما اگر این شرایط برای او در جمع باواریایی ها ادامه پیدا کند، او به دنبال جدایی خواهد بود و بارسلونا یکی از تیم هایی است که این مدافع هلندی را زیر نظر خود قرار داده است و ممکن است به سراغ جذبش برود.

1470