غول کشی ساسولو ادامه دارد

غول کشی ساسولو ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- ۲۱ امین تقابل تاریخ اینتر و ساسولو در سری آ ایتالیا اولین باخت فصل شاگردان اینزاگی را رقم زد.

به گزارش فوتبالی ، دو تیم اینتر و ساسولو در هفته ششم سری آ ایتالیا در حالی در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند که اینتر هر ۵ بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و ساسولو هم با شکست بانوی پیر فوتبال ایتالیا به این مسابقه قدم گذاشته بود. بازی در نیمه اول با گل دقایق پایانی دنزل دامفریس مدافع هلندی اینتر با یک ضربه پای چپ به سود نراتزوری به پایان رسید.

اما در نیمه دوم ورق به سود شاگردان دیونیسی برگشت و ابتدا ندیم بایرامی هافبک ساسولو با یک ضربه از پشت محوطه جریمه و سپس دومنیکو براردی مشابه بازی با یوونتوس با یک ضربه پای چپ کات دار دو گل برای ساسولو به ثمر رساندند تا تیم غول کش فوتبال ایتالیا سومین برد فصل خود را در شهر میلان کسب کند . در این دیدار یان زومر دروازه‌بان سوئیسی اینتر شب بدی را پشت سر گذاشت و نتوانست در صحنه های مهم عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

ساسولو با این برد ۹ امتیازی شد و در رده ۸ ام جدول سری آ قرار گرفت و اینتر هم با تحمل اولین شکست فصل و با ۱۵ امتیاز بالاتر از میلان هم امتیاز ولی با تفضل گل کمتر صدرنشین باقی ماند. اینتر در هفته بعدی روز شنبه آینده مهمان سالرنیتانا و ساسولو دوشنبه آینده میزبان مونزا خواهند بود.

۱۰۰۹