شروع قدرتمند بایرن مونیخ در جام حذفی

شروع قدرتمند بایرن مونیخ در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دور اول جام حذفی اول توانست مقابل پروسن مونستر دسته سومی به پیروزی چهار بر صفر برسد و به مرحله بعد راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب راند نخست دی اف بی پوکال (جام حذفی آلمان)، تیم های پروسن مونستر و بایرن مونیخ از ساعت 22:15 به وقت تهران به استادیوم پروسن به مصاف هم رفتند. توماس توخل برای این بازی، تقریبا با نصف ترکیب اصلی خودش وارد میدان شد و تصمیم گرفت تا از بازیکنانی مثل هری کین، لروی سانه، ماتیس دلیخت و دایوت اوپامکانو استفاده نکند و به آن ها استراحت دهد. 

در نیمه اول، بایرن مونیخ شروع بسیار خوبی داشت و در دقیقه 9، اریک ماکسیم چوپوموتینگ توانست گل اول را خیلی زود برای مهمان به ثمر برساند. در ادامه نیز همانند انتظار، توپ در اختیار باواریایی ها بود و آن ها در دقیقه 40 با ضربه لایمر به گل دوم دست پیدا کردند و این پایان کار بایرن در نیمه اول نبود و آن ها یک گل دیگر توسط کراتسیش به ثمر رساندند تا کار حریف گمنام خود را در همین نیمه یک سره کنند.

در نیمه دوم بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و در دقیقه 86، ماتیس تل یک گل دیگر وارد دروازه میزبان کرد تا بایرن در نهایت با نتیجه چهار بر صفر، جوایز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورد.

4416