صحبت های سرمربی برنتفورد درباره لینک شدن مهاجم تیمش به غول‌های لندنی

صحبت های سرمربی برنتفورد درباره لینک شدن مهاجم تیمش به غول‌های لندنی

پایگاه خبری فوتبالی – توماس فرانک اصرار دارد که برنتفورد در صورت فروخته شدن ایوان تونی در پنجره زمستانی، آماده خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تونی در حال حاضر محرومیت 8 ماهه خود را پس از پذیرفتن نقض 232 قانون مربوط به شرطبندی، پشت سر می‌گذارد که به او تا 17 ژانویه 2023، اجازه حضور در میادین را نمی‌دهد و ممکن است که این مهاجم 27 ساله انگلیسی، پیش‌تر آخرین بازی خود برای برنتفورد را انجام داده باشد چرا که آرسنال و چلسی، هر دو به جذب او در زمستان، علاقه مند هستند.

گزارش‌های این هفته، حاکی از این بوده اند که آرسنال قصد دارد در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو، پیشنهادی برای تونی به برنتفورد ارسال کند، در حالی که چلسی نیز قصد دارد با جذب یک مهاجم مرکزی، ترکیب تیمش را تقویت کند.

این باور وجود دارد که برنتفورد حداقل 80 میلیون پوند برای تونی طلب خواهد کرد، مهاجمی که در فصل گذشته لیگ، 20 بار موفق به گلزنی شده بود. 

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، درباره احتمال جدایی ایوان تونی گفت:" در ژانویه؟ اطلاعی ندارم. تنها موضوعی که من بر روی آن تمرکز کرده ام، بازی فرداست. همانطور که می‌دانید ما در حال آماده شدن برای پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو هستیم. البته که ما تنها برای پست‌های تهاجمی یا مدافع میانی، در بازار حضور نداریم، ما در صورت نیاز برای هر موقعیتی آماده هستیم. عادلانه است که بگوییم که اگر در تابستان مهاجم می‌خواستیم، می‌توانستیم اینکار را بکنیم، ما نیل را داریم، پس بله بگذارید ببینیم چه می‌شود."

2102