آرسنال در فکر خرید مهاجم سابق بارسلونا

آرسنال در فکر خرید مهاجم سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله مهاجم فرانسوی نتوانسته در شروع کارش در پی اس جی به گل برسد و طلسم گلزنی او با انتقادهایی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، دمبله از نظر فنی عملکرد بدی نداشته اما هنوز نتوانسته گل بزند آن هم در حالی که پی اس جی با سرمایه گذاری 50 میلیون یورویی حساب ویژه ای روی او باز کرده است. میرر مدعی است که ارسنالی ها با دقت شرایط خرید دمبله را دنبال می کنند تا اگر این بازیکن قصد جدایی را در زمستان داشته باشد، به سراغ خرید قرضی او بروند. البته آرسنال تنها مشتری انگلیسی دمبله نیست چرا که تاتنهام نیز به جذب این مهاجم فرانسوی علاقمند است.

دمبله در حالی به پی اس جی پیوست که ژاوی به شدت خواستار حفظ این بازیکن بود. البته بارسا نمی توانست این بازیکن را حفظ کند چرا که بند فسخ 50 میلیون یورویی در قراردادش وجود داشت که نیمی از این مبلغ هم باید به خود عثمان می رسید. در هر صورت بارسایی ها چاره ای جز وداع با دمبله نداشتند که بعد از جدایی این بازیکن و فاتی به سراغ خرید قرضی فلیکس رفتند.

دمبله امید زیادی دارد تا در ادامه فصل روی دور گلزنی قرار بگیرد و به زوج طلایی امباپه در خط حمله پی اس جی تبدیل شود اما فعلا در این زمینه توفیقی نداشته است.

4125