رسیدن گواردیولا به رکورد مورینیو در لیگ برتر انگلیس

رسیدن گواردیولا به رکورد مورینیو در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی و ناتینگهام فارست به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی گل های منچسترسیتی را فیل فودن و ارلینگ هالند به ثمر رساندند. این بازی یک نکته ویژه برای منچستر سیتی داشت و آن هم این بود که شاگردان پپ گواردیولا ششمین بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند. منچستر سیتی هر شش بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس را برده است و اوضاع بسیار خوبی دارد.

مورینیو و گواردیولا در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شده اند هر شش بازی ابتدایی خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پشت سر بگذارند؛ گواردیولا با منچستر سیتی در این فصل و مورینیو با چلسی در فصل 2005/06.

چلسی در فصل 2005/06 با هدایت ژوزه مورینیو شروع بسیار خوبی در لیگ برتر انگلیس داشت و موفق شد هر شش بازی ابتدایی خود را با پیروزی سپری کند. چلسی در انتهای آن فصل با 91 امتیاز قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

1470