نشست خبری سرمربی اتلتیکو مادرید پیش از تقابل با رئال مادرید

نشست خبری سرمربی اتلتیکو مادرید پیش از تقابل با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید اصرار دارد که اصلاً از داوران بازی دربی مادرید نگران نیست و به چیزهای دیگر فکر می کند.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در استادیوم واندا متروپولیتانو از هفته ششم لالیگا مقابل هم به میدان خواهند رفت. با وجود گذشت تنها 5 هفته از رقابت های لالیگا، دو تیم اختلاف 8 امتیازی در جدول دارند که نشان می دهد وضعیت متفاوتی دارند. رئال مادرید در تمامی بازی های خود به پیروزی رسیده، اما اوضاع روخی بلانکوس اصلاً خوب نیست و تنها 7 امتیاز کسب کرده اند. 

به نقل از آ اس، شایعاتی به گوش رسید که گفته می شد سیمئونه اصلاً دل خوشی از داوران انتخاب شده برای این بازی ندارد. اما سرمربی آرژانتینی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "ما بیشتر نگران بازی هستیم و باید داوران را به حال خودشان رها کنیم. آقای روخاس داور خیلی خوبی است و فکر می کنم بهترین داور لالیگا باشد و کارش را بلد است. باید بیشتر به فکر خودمان باشیم. باید نگران نمایش خود باشیم و به چیزهای بیهوده فکر نکنیم. ما اشتیاق زیادی برای این بازی داریم و می دانیم حریف ما خوب، قدرتمند و با اعتماد به نفس بسیار بالاست."

4416