عربستانی‌ها نایب قهرمان اروپا را هم می‌خرند؟

عربستانی‌ها نایب قهرمان اروپا را هم می‌خرند؟

پایگاه خبری فوتبالی - شرکت سونینگ که مالکیت باشگاه اینتر را به عهده دارد، به زودی پیشنهادی  اغواکننده را از یک گروه از خاور میانه (احتمالا عربستان) دریافت خواهد کرد که قصد خرید سهام باشگاه ایتالیایی را دارند.

به گزارش فوتبالی، کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که گروه سرمایه گذاری بانکی "راینه" در کنار گروه گلدمن سانچز در  تلاش هستند تا مشتری جدیدی را برای باشگاه ایتالیایی پیدا کنند. در حقیقت شرکت سونینگ برای بازپرداخت وام به اوکتری دچار مشکل شده است. اولتیماتوم پرداخت این وام در پایان فصل است و بعید است که چینی ها تا آن زمان بتوانند بدهی را بپردازند.  بدین ترتیب فروش باشگاه اینتر یکی از گزینه های جدی است و ژانگ، مدیر باشگاه اینتر و گروه سونینگ در فکر فروش باشگاه نایب قهرمان اروپاست.

کوریره دلوا اسپورت در گزارش خود به این نکته اشاره کرده است که گروه راینه توانسته یک مشتری خوب را از خاور میانه پیدا کند. در حقیقت مذاکرات در مراحل پیشرفته ایست و انتظار می رود که به زودی پیشنهاد رسمی نیز ارائه شود. شرکت راینه که نقش واسطه را دارد، امیدوار است که سونینگ راضی به فروش اینتر شود. با توجه به این که زمان بازپرداخت وام نزدیک و نزدیک تر می شود، چینی ها چاره ای جز این ندارند که از خواسته های خود کوتاه بیایند و قیمت را پایین تر بیاورند.

4125