پرتاب اوتی که از غدیر اهواز تا اسپانیا رفت!

پرتاب اوتی که از غدیر اهواز تا اسپانیا رفت!

پایگاه خبری فوتبالی – این اولین بار نیست که پرتاب‌های اوت نادر محمدی این قدر بازتاب پیدا می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، از روز دوشنبه که کاروان تیم النصر عربستان وارد تهران شد تا همین دیروز فقط خبرهای بد از ایران در رسانه‌های خارجی بازتاب پیدا می‌کرد. اخباری مثل نحوه استقبال از النصر و ستاره این تیم کریستیانو رونالدو و اتفاقات هتل، زمین چمن وحشتناک ورزشگاه آزادی و ماجرای پیراهن امضا شده رونالدو برای فاطمه حمامی.

اما روز گذشته در فوتبال ایران اتفاقی افتاد که صدایش تا اسپانیا هم رفت. این اتفاق ربطی به اسپانیایی‌های حاضر در فوتبال ایران نداشت. بلکه مربوط به یک فوتبالیست 26 ساله زنجانی است که امروز در باشگاه ذوب‌آهن بازی می‌کند.

نادر محمدی مدافع ذوب آهن دیروز در دقیقه 2+90 بازی این تیم با استقلال خوزستان یکی از همان پرتاب‌های معروفش را انجام داد. این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شد قبل از این پرتاب اوت با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد. 

اما در این دقیقه پرتاب اوت عجیب و غریب محمدی از سمت راست زمین رفت و رفت تا به تیر دوی دروازه میزبان رسید. در این نقطه دیگر مدافع ذوب آهن یعنی محمد قریشی منتظر توپ بود و در میان بهت مدافعان استقلال خوزستان توانست با یک ضربه سر گل دوم ذوب را بزند. گلی که باعث پیروزی تیم اصفهانی در یک بازی خارج از خانه شد.

پرتاب اوت بی‌نظیر نادر محمدی در بازی با استقلال خوزستان</span>

فیلم این پرتاب اوت بی‌نظیر خیلی زود در فضای مجازی منتشر و خیلی زود وایرال شد. تا جایی که به اسپانیا و وب‌سایت معتبر «آ اس» هم رسید. این وب‌سایت با انتشار تصویر گل ذوب‌آهن نوشت: «در یک لیگ رسمی پیروزی در دقیقه ۹۲ با یک‌ پرتاب مرگ‌بار و دیوانه‌کننده به دست آمد. این اتفاق در لیگ ایران رقم خورده و بسیار عجیب و غریب است.»

این اولین بار نیست که پرتاب‌های اوت نادر محمدی به این شکل در رسانه‌های کشورهای دیگر هم مطرح می‌شود. او اولین بار وقتی در پیکان بود با این پرتاب‌ها شناخته شد. سپس به تراکتور رفت اما در این تیم فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و در نهایت در ابتدای این فصل به ذوب آهن رفت.

او به دلیل همین پرتاب‌های ویژه به «نادر منجنیق» معروف شده است.

1359