وحشت در اردوی رئال مادرید پیش از دربی/ خروج زودهنگام بلینگام از تمرین

وحشت در اردوی رئال مادرید پیش از دربی/ خروج زودهنگام بلینگام از تمرین

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید زودتر از حالت معمول از جلسه تمرینی خارج شد و حالا هواداران مادریدی نگران رسیدن او به بازی با اتلتیکو مادرید هستند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره انگلیسی در دوران اوج خود قرار دارد. او در ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023، با رقم 103 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و حالا توانسته در شش بازی خود با پیراهن این باشگاه، آمار بی نظیر شش گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. 

به نقل از سایت گل، روز یک شنبه از چهارچوب هفته ششم لالیگا، تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در استادیوم واندا متروپولیتانو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد و حالا خبر رسیده است که بلینگام در جلسه تمرینی جمعه (امروز) زودتر از دیگر بازیکنان از کمپ خارج شده و این اصلاً خبر خوبی برای هواداران لوس بلانکوس نیست. 

آ اس مدعی است که این بازیساز بیست ساله از درد معده رنج می برد و هنوز مشخص نیست که مشکل او، عضلانی است یا مربوط به چیزهای دیگر می شود. تیم پزشکی مادرید اطمینان دارد که بلینگام هرطور که شده برای دربی این هفته آماده خواهد شد و مشکل خاصی ندارد.

آنچلوتی در حال حاضر بازیکنانی مثل دنی کارواخال، وینیسیوس جونیور، آردا گولر، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا را در اختیار ندارد.

4416