طلسم کامیابی‌نیا برای ذوب آهن شکست

طلسم کامیابی‌نیا برای ذوب آهن شکست

پایگاه خبری فوتبالی - کمال کامیابی‌نیا بالاخره اولین بازی خود را برای ذوب‌آهن در بازی دیروز انجام داد.

به گزارش فوتبالی، ذوب‌آهن دیروز در یک دیدار خارج از خانه با گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند، با نتیجه دو بر یک از سد استقلال خوزستان گذشت تا شرایط خود را در جدول رده‌بندی سر و سامان دهد.

اما نکته جالب توجه دیدار دیروز، بازی کردن کمال‌الدین کامیابی‌نیا هافبکی است که امسال به جمع گاندوها اضافه شده است. کامیابی‌نیا که پس از سال‌های طولانی حضور در جمع سرخ‌های پایتخت بانظر یحیی گل‌محمدی سرانجام به پایان کار خود با این تیم رسید، در ۳۴ سالگی راهی اصفهان شده تا برای ذوب‌آهن بازی کند.

با این حال فصل شروع نشده کمال دوباره دچار مصدومیت شد تا تردیدها درباره جذب این بازیکن در اردوی سبزهای اصفهانی بالا گیرد. با این وجود کامیابی‌نیا با گذر از دوران مصدومیت بالاخره در هفته پنجم مقابل استقلال خوزستان برای تیمش بازی کرد و در ترکیب ابتدایی محمد ربیعی هم قرار داشت.

کاپیتان سابق پرسپولیس در اولین بازی خود بازوبند کاپیتانی ذوبی‌ها را هم بر بازو بسته بود تا مشخص شود کاپیتان اول این تیم در صورت بازی است. البته کامیابی‌نیا درنهایت در دقیقه ۶۰ جای خود را به پویا مختاری داد تا در بازگشت دوباره خود یک بازی پرفشار ۹۰ دقیقه‌ای را پشت سر نگذارد.

1997